Pierwsza lalka - "Moja przyjaciółka Emilka" Lamaze

Witajcie kochani
Dziś troszkę pogrzechoczemy i poszeleścimy :).

Chciałabym zaprezentować Wam ulubioną lalkę mojej córeczki. 








Emilka, bo tak ma na imię lala to pluszowa zabawka. Jej sukieneczka uszyta jest z różnych materiałów i faktur. W dodatku cała szeleści. W rączce trzyma kwiatek - grzechotkę. 


Buciki także podszyte są warstwą szeleszczącego materiału. Cała Emilka jest niezwykle barwna dzięki czemu przykuwa uwagę dziecka. 


Zawieszka umieszczona na główce lalki umożliwia zabranie jej wszędzie, gdzie tylko chcemy. Możemy ją przywiesić do łóżeczka, fotelika samochodowego czy do maty edukacyjnej.


Moja córeczka jest zachwycona tą lalką. Kiedy leżą przed Nią różne zabawki, to Jej pierwszy wybór zazwyczaj pada na Emilkę :)


Lalka wykonana jest solidnie, z dobrych materiałów. Nic się nie pruje ( a zabawka jest naprawdę mocno eksploatowana ). 

Razem z Laurą polecamy :)


Komentarze

  1. Jak tylko będzie córeczka muszę się zaopatrzeć 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i kolorowa. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna laleczka, nie dziwię się, że się córeczce podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka przepiękna, widać, że podoba się córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka za nic nie chciała bawić się lalkami, wolała samochodziki, ale to wpływ starszego brata. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy bardzo podobną, ale córka nie wykazywała nią szczególnego zainteresowania. Synek chętniej bawi się zabawkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz