Szaleństwo wyprzedażowe w Pepco

Dzieci rosną w zastraszającym tempie. Dlatego dziś post zakupowy. W Pepco obowiązuje wyprzedaż -30% na cały asortyment. Wyprzedaż potrwa do 23.05.2020 r.
Oto co udało mi się upolować dla dzieci i siebie :)
Leginsy
Leginsy

Leginsy

Czapeczka



Kocyk
Gra dla synka

Myjka
Komplecik 

Leginsy



Komplecik
Skarpetki

Kolejne skarpetki
I jeszcze więcej skarpetek :)

Kosz



Rolki do odzieży

Naszyjnik
Kolczyki



Całe te zakupy wyniosły mnie niecałe 100 zł.
A Wam też udało się kupić coś ciekawego ?

Komentarze

  1. Dawno nie byłam w Pepco. W sumie to dawno nie byłam w żadnym
    sklepie. Zakupy robię internetowo, a spożywkę raz w miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję w Pepco, odkąd raz uprane ciuchy rozeszły się na wszystkie strony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie miałaś ogromnego pecha, mi na szczęście taka sytuacja się jeszcze nie przydarzyła. Mam nadzieję, że się nie przydarzy.

      Usuń
  3. Dawno nie zaglądałam do tego sklepu, na razie jeszcze trzymamy się od niego z daleka, ale po koszyki natychmiast bym biegła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie, jakoś tak mam ochotę na drobne zakupy w wiosennych rytmach porządkowania i dekoracji. :)

      Usuń
  4. Pepco uwielbiam, też mamy grę z tamtąd. Pozdrawiam MamaPatrzy( nie mogę komentowac ze swojej strony :/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta drewniana gra to u nas hit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jedyny sklep za którym tęsknię mieszkając za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie dawno nie bylo w pepco. Ale mam świetne przyjaciółki. Jedna z nich była w pepco połączyła się ze mna na kamere i kupowalysmy ciuchy do moich chłopaków i dwoch siostrzenic :) ale chetnie bym się przeszla :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak jestem w Polsce to czasem tam zaglądam. Dla dzieci są fajne ubranka, ale dla dorosłych już niestety nie. Wędrówki po kuchni

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu lubię coś kupić w Pepco, ostatnio skusiłam się na spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam dla siebie jakoś nie mogę czegoś znaleźć, bardziej dla dzieci :D

      Usuń
    2. Takie zakupy ciuszków dla maluszków mega wciągają. :)

      Usuń
  10. Muszę się w końcu wybrać do tego Pepco. Już nie byłam kilka miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pepco! Jeśli jestem w galerii handlowej a jest tam ten uroczy i praktycznie wyposażony sklep - mojego zakupy przedłużają się o trzydzieści minut. Również ostatnio skorzystałam z tej promocji i zaopatrzyłam się w kubek, wazon, świeczki, koc i kolejny kubek, który pewnie ręczę teściowej na Dzień Matki. I zapewne skorzystam z tej promocji już wkrótce, bo naprawdę można się obłupić i wydać mało kasy - a dla osoby, która docenia wartości banknotów promocje są ważne. Pozdrawiam ♥
    nicolewyrw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz