5 sekund - Polska

Witajcie Kochani
Dziś kolejna propozycja gry na spędzenie wolnego czasu.
Gra 5 sekund doczekała się wielu wersji tematycznych. My postawiliśmy na wersję patriotyczną :). 
Gra jest bardzo dynamiczna - mamy przecież tylko 5 sekund na odpowiedź. Niektóre pytania jednak są dość trudne i ciężko podać prawidłową odpowiedź, w tak krótkim czasie.
 

Na początku każdy z graczy otrzymuje dwie karty. Karta "następny” – pytanie przechodzi do następnej osoby, która musi na nie  odpowiedzieć  w przeciwnym razie punkt dostaje gracz przesuwający to pytanie. Karta „zmiana” – uczestnik dostaje nowe pytanie. 

Przebieg rozgrywki jest bardzo prosty. Losujemy kartę z pytaniem i mamy 5 sekund na udzielenie odpowiedzi. Każde pytanie zaczyna się od: " Wymień 3...". Oczywiście każde pytanie dotyczy Polski. Jeśli udzielimy poprawnej odpowiedzi ( i wyrobimy się w czasie ), to karta z pytaniem zostaje u nas jako punkt. Jeśli nam się nie uda, pytanie przechodzi na kolejnego gracza.


W pudełku znajdziemy:
  • 204 karty z pytaniami (408 pytań)
  • 6 kart następny
  • 6 kart zmiana
  • 1 specjalny czasomierz
  • instrukcja


Polecam, naprawdę świetna rozrywka :)

Komentarze

  1. O grze słyszałam, ale nie miałam okazji grać. Z chęcią to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słysząłam o grze, wachałam się dla 5 latka ale nie wiedziałam o co w niej chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi całkiem interesująco, chętnie przetestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie będzie za jej pośrednictwem spędzić czas z rodzinką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam tę grę każdemu, kto jeszcze o niej nie słyszał. Super rozrywka w gronie rodziny oraz najbliższych znajomych na wiele godzin. 😀

    Pozdrawiam i zapraszam na http://www.altermusic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy Moje Pierwsze 5 Sekund. I jest świetne :)

    A ta wersja także robi wrażenie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. T może być na prawdę fantastyczna i ciekawa gra

    OdpowiedzUsuń
  8. W wersji patriotycznej jeszcze nie widziałam 5 sekund, ale gra w każdej wersji jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz