Misja - Kolonizacja - gra planszowa Trefl

Kochani
Dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję gry.
Przenosimy się na nieznaną planetę i próbujemy ją skolonizować :).

Zawartość pudełka:

Płytka startowa


55 kosmicznych kamieni 
10 x 1 punkt
15 x 2
10 x 5
20 x 10


                                     
96 płytek planety ( po 24 dla każdego gracza )



Gra przypomina trochę domino. Dokładając kolejne płytki tworzymy zamknięte obszary. Oczywiście każdy obrazek jest inaczej punktowany. 



Musimy pamiętać o laserowych granicach na płytkach. Czerwony laser oznacza brak przejścia. Zielony zaś pozwala nam przejść czyli dołożyć płytkę.


Oczywiście wygrywa osoba z największą ilością punktów.
Rozgrywka jest dość szybka. Na początku może wydawać się troszkę skomplikowana, ale jest naprawdę łatwa i przyjemna.
Gorąco polecamy :).

Komentarze

  1. Bardzo fajna gra. Również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię gry planszowe, więc sądzę, że ta także mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką gier planszowych, jakoś nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, z takimi grami nudzić się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O łał! Przy dzisiejszej aurze byłaby doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś graliśmy z mężem w grę komputerową z ideą kolonizacji planet, ciekawe czy zaprezentowana tu gra też by nas wciągnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojjj grałabym, podobają mi się te rozwiązania i sama tematyka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej gry jeszcze nie znam, ale ma dość ciekawą formułę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gra sprawia wrażenie bardzo przyjaznej, lubimy takie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz