Poczytajmy razem - Ośmiornica Ola

Witajcie kochani
Tak dawno mnie tu nie było. Dziś przychodzę do Was z recenzją książeczki, która skradła serce mojej córeczki Laury.





Krótka metryczka:
Tytuł: Pacynki. Ośmiornica Ola
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wilga
Data premiery: 2017-10-25
Seria: Pacynki
Liczba stron: 10
Cena okładkowa: 39,99 zł



Książeczka składa się z 10 twardych stron oraz wbudowanej pacynki - macki ośmiornicy. Na każdej stronie jest krótki tekst, którego podsumowaniem jest wykonanie danej czynności mackami Oli ( ośmiornicy ).  Możemy połaskotać naszych słuchaczy lub sprawić żeby ośmiorniczka " zagrała" na keybordzie. Na pewno nie jest to książeczka do czytania na dobranoc, ponieważ zdecydowanie pobudza :). Książeczka ta działa na wiele zmysłów u dziecka. 




A Wy też czytacie swoim pociechom. Jakie są ich ulubione książeczki ? 

Komentarze

  1. Dzieci jeszcze nie mam, ale bardzo lubię książeczki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ta ośmiornica jest urocza - skradła moje serce :) Wędrówki po kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne futerko to napewno będzie atrakcja dla młodego odbiorcy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, zr ta ksiazeczka skradła jej serce, bo moje też! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta książeczka i jeszcze działa na zmysł dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł! Moje dzieci kochają takie zabawne książeczki z fakturami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna książeczka dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sensoryczna książeczka dla maluszmow

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że moje dzieciaki chętnie bawiłyby się z taką książką :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz