Prezent last minute :)



Witajcie Kochani
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a co za tym idzie - prezenty. Co roku ten sam problem, oby dziecku się spodobało to co dostanie. Żeby spełnić jego oczekiwania. 
U mnie starszy syn pisze listy do Mikołaja ( chociaż już tak do końca nie wierzy w tego pana 😀). Młodsza córeczka listu jeszcze nie napisze i musi być zdana na to, co rodzice wybiorą.
Poniżej przedstawię Wam małą ściągę, co można podarować dzieciom pod choinkę :)

  • 6 miesięcy +
Sorter kształtów
Piłeczka gryzak

Siłownia - stojak



Piramidka - kubeczki

Lusterko 



  • 1 - 3 latka 

Jeździk


Konik na biegunach

Pchacz
Drewniana układanka

Kuchnia

Warsztat



Namiot - tipi
  • 4 - 10 lat

Drewniane warzywa na magnes

Domek dla lalek

Parking dla samochodów

Klocki magnetyczne

Oczywiście zawsze dobrym pomysłem będą również:
  • Wszelkiego rodzaju klocki: lego, duplo, duże plastikowe czy drewniane
  • Książki - małe dzieci uwielbiają kiedy im się czyta
  • Gry planszowe - zabawa dla całej rodziny
Mam nadzieję, że mój post chociaż troszkę ułatwi Wam zakup prezentów dla Waszych pociech.
A może macie jakieś inne pomysły na prezenty ? - chętnie poczytam o nich w komentarzach :)

Pozdrawiam :)









Komentarze

  1. Świetne zestawienie, wiele ciekawych inspiracji prezentowych. Najmłodszym zawsze trudno coś kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama przekopałam internet w poszukiwaniu inspiracji na prezent dla mojej 5-miesięcznej córuni :)

      Usuń
  2. kuchnia dla dzieci to zdecydowanie coś, co każdy powinien mieć, u nas to totalny szał od ponad roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko urocze i kolorowe. Spory wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przegląd, jest z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz