Second Hand dla dzieci :)

Kochani
Ci, którzy znają mnie z bloga Dobra Rada , wiedzą że uwielbiam robić zakupy w lumpeksach. Oczywiście teraz rozglądam się tam również za ciuszkami dla mojej córuni. Niektórzy pewnie powiedzą " jak można ubierać niemowlę w lumpeksach ?" Oczywiście, że można. Wystarczy dobrze wyprać ciuszki i można założyć je dziecku. Przecież zdarza się, że dostajemy ubranka po dzieciach znajomych, na wielu grupach sprzedażowych np na Facebooku też możemy zaopatrzyć się w używane rzeczy. Nie widzę więc przeszkody aby kupować ubranka dla dzieci właśnie w lumpeksach.
Oto co udało mi się ostatnio upolować. Większość ciuszków była jeszcze z oryginalnymi metkami.







Za wszystkie te ciuszki zapłaciłam niecałe 30 zł. Uważam, że to nie wiele.

A Wy też kupujecie ubrania dla siebie i dzieci w lumpeksach ?

Komentarze

  1. Nie wiem, czemu ktoś miałby obiekcje, co do ubrań z lumpeksu u dzieci. A Twoje perełki są super ;)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. My robimy zakupy na lumpach na targowisku. Znajdujemy cuda za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym musiała iść na jakiś przyspieszony kurs wyszukiwania perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci tak szybko rosną, że nie warto chyba wydawać dużych pieniędzy na ubrania. U nas w NI popularne są Charity Shop, z których dochód idzie na cele charytatywne. Można tam znaleźć mnóstwo nowych rzeczy jeszcze z cenami

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomek też miał większość ciuchów z lumpka, nie raż nawet z metką się zdarzyło kupić, więc nie widzę sensu kopowania, szczególnie maluchom, ciuchów w sklepie gdzie one są czasem 2-3 razy droższe. Nawet teraz czasem cos ciekawego jemu kupię, chociaż teraz już ciężej jest szczzególnie spodnie. Sobie tez czasami cos wygrzebie :) U nas w dwóch lumpkach są dni kiedy maja wyprzedaz i wtedy czasem mozna nawet fajne rzeczy za 1-2 zł kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się upolować fajnie rzeczy:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem kupować , ale synowa to ma talent do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie raz korzystałam z takich opcji i zawsze trafiałam na bardzo fajne propozycje, jeśli chodzi o takie zakupy. Jednak nie kupiłam nigdy używanych butów, bo nie widzę takiej potrzeby. Wolę kupić nowe, bo np. na stronie https://butymodne.pl/kalosze-dla-dzieci-c83659.html mają świetne okazje cenowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie wydaje że to nie jest jakiś problem że ciuszki kupione w lumpeksie, wazne że nie zniczczone, bez plam a co najwazniejsze z bawełny, ja mam troche używanych i troche nowych, kompletów nie mam i chciałabym własnie kupić, bo znalazłam ładne https://abc-bobasa.pl/komplety-444 jak wam sie podobają ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz