Linki dla mam i kobiet w ciąży

Witajcie kochani
Będąc w ciąży niektóre z nas czytają różnego rodzaju poradniki na temat opieki nad dzieckiem czy prawidłowym rozwoju ciąży. Inne przeglądają strony internetowe na ten temat.
Poniżej wrzucam Wam linki stron, z których ja korzystałam w czasie ciąży i korzystam nadal. Możecie zapisać się tam do tzw. klubów, na newsletter oraz brać udział w różnych konkursach z fantastycznymi nagrodami.
Co jakiś czas dostaniecie też paczuszkę dla maluszka z różnymi ulotkami, poradnikami i próbkami smakołyków dla dzieci :)





A Wy z jakich stron korzystacie lub korzystałyście ?

Komentarze

  1. ja z żadnym bo nie jestem ani mama ani w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie czytam takiej literatury, ale może kiedyś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka ogarniała chyba jeszcze apki z Rossmana dla dzieci i novea baby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie interesuje się taką literaturą...
    Ważne by czerpać wiedzę ze sprawdzonych źródeł, fajnie, że takowe zamieszczasz na swoim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz